رضا عطاران در ماه رمضان رکوردها را با "فرش قرمز" جابجا کرد،
نوشته شده توسط : گنجی

red carpet attaran

رضا عطاران در ماه رمضان رکوردها را با "فرش قرمز" جابجا کرد،

رضا عطاران که موعد ماه رمضان برای اکران فیلمش "رد کارپت" که بعدا "فرش قرمز" نام گرفت، را بدست آورد توانست رکورد فروش تمام سینما ها را جابجا کند.

عطاران شکست ناپذیر است شاید خصوصیت متولیدن اردیبهشت است،چراكه فيلمش نه تنها اين روزها در صدر جدول فروش فیلم ها قرار گرفته، بلكه چند رکورد را هم در تاريخ سينمای ایران تكان داده.

او همیشه فیلم هایش حاشیه داشته اند و شوخی هایش خارج از عرف جامعه است ولی امسال با توجه به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و حضور والیبال ایران در جام جهانی ایتالیا و ماه رمضان باز مردم به دیدن فیلم او رفتند.

"فرش قرمز" ماجرای یک بازیگر با سابقه 14 ساله تاتر است که رویای دیدن کارگردانی محبوب، که بارها در فیلم نام "استیون" و بازیگری مانند"آشواریا" را خواهید شنید را دارد، و خود را به فرانسه و کن می رساند در آنجا . . . .(بهتر است بقیه فیلم را خودتان ببینید تا جذاب باشد)

سوابق رضا عطاران را همه می دانند، "ورود آقایان ممنوع" با فروش 6 میلیارد تومان، "طبقه حساس" نیز با فروش 6 میلیارد تومان، "خوابم میاد" با فروش 3میلیارد تومان، و حالا فرش قرمز . . . میتواند موفقیت خوبی برای او باشد و گوی سبقت را از فرهادی بگیرد. 





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست